Maanderzand > Arbeidsmarktcampagne

"Hoe vind je personeel in een krappe arbeidsmarkt?"

Uitdaging

Het Maanderzand, woon- en zorgorganisatie voor ouderen gaat een nieuwe locatie openen en heeft 30 nieuwe medewerkers nodig. Wat adviseert CASE voor de arbeidsmarktcommunicatie?

 

Oplossing

CASE analyseert en formuleert samen met medewerkers van Het Maanderzand de unieke kernwaarden van de organisatie en de employee persona’s. We gebruiken hierbij onder andere de Golden Circle van Simon Sinek.

We maken een campagneconcept voor online en offline met middelen als landingspagina’s, blogs, video’s en sociale mediaberichten. Ook offline realiseert CASE impact voor Het Maanderzand: buitenreclame op strategische plaatsen doet zijn werk .

Meten is weten. Dus CASE test wat kansrijke middelen zijn en zet meteen alle mogelijke meetinstrumenten in. De opdrachtgever ziet wat we doen en wij optimaliseren continue.

 

IMPACT

“Iedereen in en om Ede weet het nu: Werken bij Het Maanderzand is geweldig en wij zoeken nieuwe collega’s. Films en verhalen van echte medewerkers laten dit in alle openheid zien. Precies zoals wij zijn.

Wie interesse heeft, kan solliciteren via de speciale ingerichte vacaturepagina op onze website en dat gebeurt ook volop. Het Maanderzand is blij met het resultaat.”

Jolien Kohlmann-Bins, bestuurder Het Maanderzand

 

 

Zelf ook aan de slag met arbeidsmarktcampagnes? Download dan onze whitepaper en lees hoe je de 10 grootste valkuilen bij het bepalen van je arbeidsmarktcampagnes succesvol omzeilt. Resultaat? De juiste kandidaten voor je openstaande vacatures. Erbij: voorbeelden van succesvolle campagnes en een handige checklist voor marcomprofs.

HEB JIJ EEN CASE VOOR ONS?

  • Jouw gegevens

  • Wat kunnen we voor je doen?

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Bekijk volgende case

W&G Brinkhorst > Marktleiders voor de professionele keuken