CASE

het Maanderzand

Huiselijk vertrouwd

“Hoe herkent iedere klant zich optimaal in ons merk?”

Uitdaging

Het Maanderzand, woon- en zorgorganisatie voor ouderen gaat een nieuwe locatie openen en heeft 30 nieuwe medewerkers nodig. Wat adviseert CASE voor de arbeidsmarktcommunicatie?

Oplossing

CASE analyseert en formuleert samen met medewerkers van Het Maanderzand de unieke kernwaarden van de organisatie en de employee persona’s. We gebruiken hierbij onder andere de Golden Circle van Simon Sinek. We maken een campagneconcept voor online en offline met middelen als landingspagina’s, blogs, video’s en sociale mediaberichten. Ook offline realiseert CASE impact voor Het Maanderzand: buitenreclame op strategische laatsen doet zijn werk. Meten is weten. Dus CASE test wat kansrijke middelen zijn en zet meteen alle mogelijke meetinstrumenten in. De opdrachtgever ziet wat we doen en wij optimaliseren continue.

Resultaat

“Iedereen in en om Ede weet het nu: Werken bij Het Maanderzand is geweldig en wij zoeken nieuwe collega’s. Films en verhalen van echte medewerkers laten dit in alle openheid zien. Precies zoals wij zijn. Wie interesse heeft, kan solliciteren via de speciale ingerichte vacaturepagina op onze website en dat gebeurt ook volop. Het Maanderzand is blij met het resultaat.”

Jolien Kohlmann-Bins, bestuurder Het Maanderzand