Op …
Op …
In de tijd van de contactadvertenties schreef je Wie je was, Waar je naar zocht en Waarom jij nu eigenlijk zo bijzonder bent. Voor jouw organisatie is dat eigenlijk niet anders. Het onderscheidende vermogen van jouw organisatie is de reden waarom iemand graag een zakelijk relatie met je aangaat.
Samen gaan we op zoek naar de passie die jij hebt voor jouw organisatie. Waarom jij daarvoor elke dag je bed uitstapt en daar energie van krijgt. En wat dat betekent voor de relatie met jouw klanten.
Ga jij samen met ons op zoek naar hoe jij je onderscheidt van al die anderen? Zet dan deze IMPACTsessie in jouw agenda en pluk in slechts drie uur tijd, de vruchten van een middag vol verwondering en verbazing.
In januari was onze eerste IMPACTsessie. De reacties waren hartverwarmend. Daarom doen we het nog een keer. Het liefste met jou erbij. Op donderdag 2 april ben je om 13.00 uur van harte welkom in onze creatieve broedplaats.
Met onze IMPACTsessie ‘Positioneer in 3 uur’ ontdek je op een effectieve manier hoe je jouw organisatie scherper kan positioneren voor 2020 en daarna.
Ben je bekend met The Golden Circle van Simon Sinek en de Archetypes van Carl Gustav Jung? Het zijn twee modellen die waardevolle en vernieuwde inzichten geven over de identiteit van jouw organisatie. Op deze middag ga je actief aan de slag met deze 2 modellen om je nog meer inzicht te geven wat je onderscheidt van anderen. En hoe je jezelf kunt gaan positioneren.
🗓 Donderdag 2 April 2020
🕘 13:00 – 16:30 uur
📍 Bij CASE aan de Akulaan 2 in Ede
13:30 | Waarom is jouw organisatie opgericht?
De Golden Circle in een model wat in kaart brengt Wat, Hoe en vooral Waarom zich onderscheidt van anderen. Want loyaliteit van jouw klanten win je met een overtuigend Waarom -verhaal.
15:00 | Vergroot het vertrouwen van klanten
Sterke merken zijn gebaseerd op één Archetype. Leer hoe je kan positioneren op een Archetype en versterk daarmee de herkenbaarheid. Want een consequente en consistente positionering leidt tot meer vertrouwen en loyaliteit.
16:00 | Tijd voor een borrel
Waarom CASE en SenseWise?
CASE kleurt je wereld mooier. Met communicatie in beeld, taal en campagnes. Vandaag, morgen en ver daarna. Buiten de lijntjes. Verrassend, vol vakmanschap en creativiteit. Samen met SenseWise bieden we jou deze workshop aan. Eigenaar Alexander ter Meulen weet hoe je jouw concurrentie de BaaS blijft. Hij helpt ondernemers die op een toekomstbestendige manier willen ondernemen en ontwikkelen. Het begint namelijk allemaal met het hogere doel om iets radicaal te willen veranderen. Het begint met het ondernemen vanuit de echte Waarom. Meer weten over SenseWise? Kijk maar eens naar de verhalen.