Nieuws
MOOI MEER IMPACT
19 oktober 2022
Storytelling en creatieve denkkracht
Maak ons beter zichtbaar in en buiten de organisatie! Met deze opdracht kwam SPARKLES bij CASE. Dit groeiende e-commercebedrijf uit Zeist, bekend van merken als Hippe Geboortekaartjes, Made for Moments en Pretty Orange, focust op het personaliseren van life events.

Lees meer
7 september 2022
Hoe gastvrij is jouw site voor iemand met een beperking?
Help jij een slechtziende oversteken op een drukke weg? Natuurlijk! Maar hoe toegankelijk is jouw website voor iemand met een beperking? Heb je daar wel eens over nagedacht? CASE wel! Wij maakten voor de GGD Regio Utrecht een gloednieuwe website waarop íedereen zijn weg vindt.

Lees meer
1 september 2022
Welkom Frank
CASE is een taaltovenaar rijker: Frank Kuijpers versterkt ons team als copywriter. Deze Neerlandicus is geen komma******, maar zet wel de puntjes op de i. Na 30 jaar journalistiek bij de grootste krantenuitgevers van ons land injecteert hij nu zijn creativiteit in CASE. Samen met Astrid Mensink schrijft Frank teksten met impact voor onze klanten.  

Lees meer
25 augustus 2022
Hoe versterkt CASE het merk Heideweek?
CASE houdt wel van een feestje. En van lokale initiatieven. CASE zorgt als Gold-sponsor al 40 jaar voor een steady paarse uitstraling van het mooiste evenement van Ede en omstreken: Heideweek. Dit jaar bouwden we aan versterking van het merk en op basis van de kernwaarden van Heideweek rolde CASE een gloednieuwe huisstijl uit.

Lees meer
8 juli 2022
In co-creatie voor jubileum Stichting Vastgoedmonitor regio Foodvalley
Hoera! Stichting Vastgoedmonitor regio Foodvalley bestaat vijftien jaar. Dat betekent dat de samenwerkingspartners al vijftien jaar ontwikkelingen op de vastgoedmarkt inzichtelijk maken en samenwerkingen bevorderen. Een jubileum is er om te vieren. CASE deed wat we het allerliefste doen: in co-creatie aan de slag voor en met de klant.

Lees meer
21 juni 2022
CAMPAGNECONCEPT EN NIEUWE AANVLIEGROUTE VOOR CULTURA
Een gloednieuw seizoen start bij Cultura. Voor iedereen een passend aanbod. Toch moet er meer differentiatie komen. Aan CASE de opdracht om een campagne te maken. Van voorstellingsmarketing naar een doelgroepgerichte aanpak.

Lees meer
13 mei 2022
Op je gezondheid!
Positieve gezondheid. Voor nu en voor later. Daarmee zijn we elke dag bezig in de creatieve broedplaats. Dankzij onze klanten in de zorg. We zetten hen graag in het zonnetje. Dat deden we op Wereld Gezondheidsdag met een visual en ook rond de dag van de Zorg hebben zij onze waardering gemerkt.

Lees meer
30 maart 2022
Nieuwe feature instagram: favorieten op jouw tijdlijn
Zag je dit? De nieuwste feature van Instagram geeft gebruikers voortaan de keuze hoe zij hun tijdlijn willen zien: chronologisch of door een algoritme gevormd. Je kan voortaan kiezen of je een tijdlijn wilt met berichten van alle accounts die je volgt of een tijdlijn met ‘favoriete’ accounts. Wat betekent dit voor jouw social media strategie?

Lees meer
22 maart 2022
Concept en onlinecampagne die zij-instromers werft voor de bouw
Werk zat in de bouw. Nu de mensen nog. Werkgevers in de bouw en installatietechniek bieden banen en opleidingsmogelijkheden aan zij-instromers. Ze maken daar veel werk van en schakelen ook CASE in om daarmee de juiste mensen te bereiken.  

Lees meer
15 maart 2022
Nieuwe kijk op jaarverslagen: van eyecatchers naar eyecandy 
Eyecatchers. Dat zijn jaarverslagen vaak: fraai vormgegeven terugblikken op jouw jaar. In een creatief concept. Fijn om vast te pakken. Geweldig impactvol. 

Lees meer
8 maart 2022
Infographics en praatplaten die jouw strategie ondersteunen en versnellen
Ben jij op strategisch niveau bezig met toekomstverkenningen en koersplannen? Dan sta je voor de uitdaging om alle stakeholders en beslissers van je organisatie betrokken te houden. Niet alleen bij jullie ambities. Juist ook bij het proces en bij de noodzakelijke investeringen in tijd en geld. Hoe doe je dat?  

Lees meer
1 maart 2022
Welkom Dineke
Nog meer klanten van CASE gaan dit jaar hoog scoren in Google. Want we hebben een nieuwe topper aan boord: junior online marketeer Dineke van Westen verruilt het toneel van Theater Lampegiet voor een zit-stabureau in de creatieve broedplaats van CASE.  

Lees meer
23 februari 2022
SNELLE IMPACTCHECK HOE STERK IS JOUW WERKGEVERSMERK? Doe de test 
Waar haal jij de mensen vandaan? Hoe bereik je hen? Is jouw werkgeversmerk wel sterk genoeg? Hoe relevant en zichtbaar is jouw bedrijf? Test het hier.

Lees meer
16 februari 2022
Jubileumlogo voor Stichting Vastgoedmonitor regio Food Valley
Stichting Vastgoedmonitor regio Food Valley bestaat 15 jaar. Naast hartelijke felicitaties hoort daar natuurlijk een jubileumlogo bij. We zijn er trots op dat CASE de opdracht kreeg om dit te ontwerpen. Hoe gingen we te werk? 

Lees meer
17 januari 2022
Op Blue Monday zet CASE kleur aan het werk
Zet die roze bril maar even af. We merken dat het vandaag Blue Monday is. Daar zijn we gevoelige creatieven voor. Tegelijk kleuren wij de wereld graag mooier en geven we jou meer impact. 

Lees meer
5 januari 2022
Welkom Sanne
De mafcasen zijn blij: Sanne Pijpers versterkt ons team. Met de komst van deze projectmanager brengt CASE voor de klanten meer versnelling en verdieping aan op projecten. Onze creatieven worden hier nog creatiever van en bezorgen jou nog meer impact. Dat ga je zeker merken als je ons inzet voor je campagnes en communicatieprojecten.

Lees meer
23 december 2021
Uitbreiding team design – Noor Jellema
Ze is er hoor. Noor Jellema, onze nieuwe mafcase. Noor liep stage in Denemarken, woonde in Amsterdam en designt nu in Ede bij CASE. Ons team design is blij met de versterking van deze junior grafisch vormgever voor online en offline.

Lees meer
1 november 2021
Link in je Instagram Story plaatsen
Vanaf vandaag kunnen alle Instagram-gebruikers een link aan hun Story toevoegen. De app test de mogelijkheid sinds juni en rolt deze nu uit naar iedereen.

Lees meer
1 september 2021
We hebben een nieuwe mafCASE!
CVD. -Wát zeg je? ‘CVD, concepting, vormgeving en doeltreffende designs. Theo de Vries, onze nieuwe senior designer beheerst het allemaal. Luid en duidelijk, subtiel en ook op fluistertoon. Dat zie je, dat ervaar je en dat heeft nogal mooie impact op je merk. Vandaag is Theo begonnen bij CASE in Ede.  

Lees meer
19 juli 2021
Campagne Durf jij vreemd te gaan?
Heideweek vlaggen

Lees meer
15 juli 2021
Heideweek Ede
Heideweek vlaggen

Lees meer
10 juni 2021
RadarVertige & CASE: MOOI MEER IMPACT IN HET SOCIAAL DOMEIN
Niemand de straat op zonder een training van RadarVertige. En moet je binnenblijven voor je werk in het sociaal domein? Ook dan kan je niet om deze toppers heen.

Lees meer
8 juni 2021
We hebben een nieuwe mafCASE!
Facebook Ads, Instagram Ads, Google Datastudio Dashboards… Jorrit Benus beheerst het allemaal. En op 1 juli start hij als junior online marketeer bij CASE. Super blij zijn we met de komst van deze nieuwe mafCASE.

Lees meer
20 mei 2021
Ik zit klem
Klem zitten, het kan iedereen overkomen. Acht gemeenten en GGD/Veilig Thuis in Zaanstreek-Waterland willen huiselijk geweld bespreekbaar maken voor inwoners en vragen CASE een communicatiepakket te ontwikkelen.  

Lees meer
22 april 2021
In de roos
Alweer een kleurexplosie. Deze keer bij zorgorganisatie Norschoten. Daar nemen ze de uitdrukking ‘soms moet je veranderen om jezelf te blijven’ heel letterlijk.  

Lees meer
8 april 2021
Nieuwe kijk op jaarverslagen: van eyecatchers naar eyecandy 
Eyecatchers. Dat zijn jaarverslagen vaak: fraai vormgegeven terugblikken op jouw jaar. In een creatief concept. Fijn om vast te pakken. Geweldig impactvol. 

Lees meer
30 maart 2021
Want impact begint met een potloodschets
Buiten de lijntjes kleuren. De wereld mooier maken. Alle dagen en zeker vandaag op de Internationale Dag van het potlood. Alle mafcasen hebben wel wat met deze mooie uitvinding. 

Lees meer
2 maart 2021
Weer een website met impact!
Co creatie en dynamiek. Daar houden we van. Niet voor niets werken CASE en CTS IT al jaren met veel plezier samen. De afgelopen maanden zetten we grote stappen en vandaag is daar de climax: de nieuwe website van CTS IT is live.

Lees meer
18 februari 2021
IMPACT moet je voelen
Dus zet je koptelefoon op. Geluid lekker hard en geniet van al het moois van de mafcasen voor onze klanten. Jouw smaak zit erbij en natuurlijk maken we voor jouw organisatie een kleurexplosie op maat.

Lees meer
4 februari 2021
Heideweek Helden
Trots! Dat zijn we op de lancering van thema-logo en programmering van de Heideweek. Als Goldsponsor ontwerpt CASE elk jaar voor de Heideweek. Dit jaar zochten we de samenwerking met Flip van Wijngaarden.

Lees meer
8 december 2020
Hoog bezoek bij CASE!
Wat een mooi paars begin van de week. Heidekoningin Meryl Rensenbrink, Calluna de 64e en heideprinses Maxime Baaij, Erica de 45e bezochten de creatieve broedplaats en stonden RTV Ede te woord.

Lees meer
2 september 2020
Lisanne onze eerste stagiaire!
Ze is geland hoor, Lisanne onze eerste stagiaire. Tot ver in 2021 past ze alles wat ze al leerde op haar opleiding toe in de creatieve broedplaats.

Lees meer
2 juli 2020
Kennis delen
We delen onze kennis met alle liefde! En vanaf vandaag kan dat nog beter als erkend leerbedrijf.

Lees meer
23 april 2020
Helpdelongartsen.nl
Wat zijn wij trots dat we een bijdrage hebben kunnen leveren aan het mogelijk maken van thuismonitoring van coronapatiënten.

Lees meer
6 april 2020
Gratis geld?
Gratis geld? CASE weet de weg. Ook deze week maakten we weer een organisatie blij met een stevig advertentiebudget via Google Grants.

Lees meer