Wat deed jij vorig jaar rond deze tijd? Genoot je aan het strand van de zomer of was je nog druk met het organiseren van een arbeidsmarktcampagne? Wij hielpen W&G Brinkhorst bij de werving van schoolverlaters, vakantiekrachten en stagiaires voor leer-werkplekken. En hoe!
Grappig, luchtig en laagdrempelig. Zo wilde W&G Brinkhorst bij jonge mensen bekendheid en awareness creëren en interesse wekken voor mooi werk in de keuken, productie, logistiek en kwaliteitcontrole. Leuk werk, lekker geld verdienen en stralen als ster in een geweldig team. Dat werd de kernboodschap. En daarmee ging CASE aan de slag.
De timing was perfect. De eindexamens zaten erop en de zomer kwam eraan. In die sfeer ontwikkelde CASE advertenties voor de verschillende doelgroepen van werkgever W&G Brinkhorst. Speciaal voor de werving van vakantiekrachten maakten we een campagne op sociale media. En met tekst, visuals, vormgeving en fotoselectie maakten we advertenties gericht op schoolverlaters en jongeren met interesse in leer-werkplaatsen.
De bestaande landingspagina voor sollicitanten werd geoptimaliseerd en we hielden de impact van de campagne en de advertenties scherp in de gaten. Met succes. We zagen mooi veel clicks en concrete sollicitaties verschijnen.
Bel dan meteen met online marketeer Matthijs: 0318 25 45 00.