Als communicatieprofessional weet je dat een sterk logo de kern vormt van je merkidentiteit. Het trekt aandacht en creëert direct herkenning bij je doelgroep. Het roept ook verwachtingen op. Kijk maar naar het logo van Heideweek. Dat is steeds een belevenis op zich en zo versterkt het de totale Heideweek-ervaring.
CASE is daar trots op. Want we zien hoe krachtig het Heideweeklogo is – en blijft bij alle toepassingen. Boeien en verrassen. Daarom draait het steeds. Vormen en kleuren roepen emoties op. Het juiste kleurenpalet reflecteert en versterkt jouw merkwaarden.
Een sterk logo trekt aandacht, creëert herkenning en wekt verwachtingen op. Hoe is dat bij jouw organisatie? Is jouw logo sterk en bestand tegen de technische eisen voor zowel digitaal gebruik als drukwerk? Heb jij genoeg handvatten voor een consistente en krachtige doorontwikkeling in themalogo’s?
Wil jij dat ook: een duurzaam logo dat niet vervormt en tegen alle technische eisen bestand is? Een logo dat echte energie geeft aan je merk? Bel dan eens met CASE. Onze experts vertellen je graag hoe je met jouw logo beklijft in het brein van je doelgroep en via meerdere kanalen je klanten aanspreekt, boeit en verrast. We laten je ook graag zien welke afwegingen jij kan maken bij het beoordelen van passende themalogo’s.
Jouw logo naar een hoger niveau tillen? CASE toont je graag de mogelijkheden. Bijvoorbeeld omdat je geanimeerde varianten wilt voor sociale media of narrow casting. Bijvoorbeeld omdat jij themalogo’s nodig hebt voor jaarplannen, rapportages of toepassingen tijdens events en teampresentaties.
Is je interesse gewekt? Wil je eens sparren over de mogelijkheden van jouw logo en huisstijl? Bel CASE: 0318 25 45 00.