Een frisse wind laten waaien in de ouderenzorg. Dat wil zorgorganisatie Norschoten. Dus MT en bestuurder vroegen CASE mee te denken over de branding, positionering en doorvertaling van deze maatschappelijke ambitie in een nieuwe website en in tal van middelen en activiteiten tijdens het jubileumjaar.
Al onze expertises zetten we aan het werk: communicatiestrategie, arbeidsmarktcommunicatie, development, design, fotografie, copy en storytelling en natuurlijk online marketing.
Samen met de afdeling communicatie van Norschoten werkten we aan updates en vernieuwingen van content. Met input vanuit de hele organisatie. Ondertussen creëerden we communicatiemiddelen en ondersteunden bij de verschillende jubileumevents.
Zoveel is zeker: ons creatieve hart klopte als een malle voor Norschoten en deze samenwerking gaf veel energie. Zeker tijdens de fotoshoots met modellen en medewerkers van deze zorgorganisatie in de creatieve broedplaats van CASE was het één groot feest van kleur en vorm.
Het resultaat mag er zijn. De nieuwe website biedt de juiste informatie op het juiste moment en straalt aan alle kanten uit dat je bij Norschoten moet zijn als je het verschil wil maken in de ouderenzorg. Idem dito als je wilt weten waar je de beste en meest persoonlijke zorg kunt vinden voor jezelf, je partner, je vader of moeder of je naaste.
CASE is super trots op het eindresultaat en we feliciteren Norschoten met de lancering van hun mooie, snelle website tijdens dit onvergetelijke jubileumjaar.