Concept en onlinecampagne die zij-instromers werft voor de bouw

Werk zat in de bouw. Nu de mensen nog. Werkgevers in de bouw en installatietechniek bieden banen en opleidingsmogelijkheden aan zij-instromers. Ze maken daar veel werk van en schakelen ook CASE in om daarmee de juiste mensen te bereiken.  

CASE ontwikkelt een concept en een onlinecampagne om mensen te werven voor deze branche. Van maart tot september 2022 loopt de campagne Kies je kans die de offline-initiatieven versterkt. Wij zijn enthousiast over deze fijne samenwerking met ReVaBo en Leerwerkloket.  

Conceptontwikkeling: de andere bril

Bekijk werk eens door een andere bril. Die van bouw- en installatietechniek bijvoorbeeld. Met dit concept laten we graag zien hoe mannen en vrouwen nieuwe vakopleidingen kunnen volgen, mooie dingen leren en uiteindelijk een fijne baan verdienen in een topbranche: de bouw- en installatietechniek.  
Dit concept biedt niet alleen ruimte voor verschillende opleidingen en bedrijven en sluit ook nog eens naadloos aan bij de liefde van de doelgroep om mooie dingen te (leren) maken.

Onlinecampagne onze aanpak

CASE ontwikkelt ook de onlinecampagne. Onze online marketeers selecteren doelgroepen en zetten online kanalen in om hen te bereiken. Om te bepalen wat de béste doelgroep is, voeren we een AB-test uit. Op deze manier laten we data als doorslaggevende factor werken. Dat geeft de beste impact.  

Deze campagne loopt van maart tot september. Je ziet er zeker meer van. 

Meer lezen?

Wil je meer lezen over de impact van CASE bij arbeidsmarktcampagnes? Kijk dan hier